Наукова періодика України | Галицький лікарський вісник | ||
Багрій М. М. Поетапність підготовки до складання інтегрованого ліцензійного іспиту "Крок 1. Загальна лікарська підготовка" / М. М. Багрій // Галицький лікарський вісник. - 2013. - Т. 20, число 4. - С. 78-80. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/glv_2013_20_4_27 Система ліцензійних інтегрованих іспитів "Крок 1" є комплексом засобів стандартизованої діагностики рівня професійної компетентності, що є складовою частиною державної атестації студентів. Мета дослідження - проаналізувати ефективність підготовки студентів III курсу медичного факультету зі спеціальності "Лікувальна справа" та "Педіатрія", які навчаються в Івано-Франківському національному медичному університеті (ІФНМУ), до складання ліцензійного інтегрованого іспиту "Крок 1. Загальна лікарська підготовка". В ІФНМУ під час проведення практичних занять використовуються, окрім усного оптування, оцінки самостійної аудиторної роботи, тестові завдання з акцентуацією на завдання типу "Крок 1". Запорукою успішного складання інтегрованого ліцензійного іспиту "Крок і. Загальна лікарська підготовка" є використання на практичних заняттях і підсумкових модульних контролях тестових завдань, які входять до банку даних завдань ДО "Центр тестування професійної компетентності фахівців з вищою освітою напрямів підготовки "Медицина" і "Фармація" при Міністерстві охорони здоровія України і до екзаменаційних буклетів "Крок 1". Особливою формою внутрішнього контролю знань студентів в ІФНМУ є "ректорський контроль якості навчання", який проводиться в основному з метою оцінки залишкового рівня знань студентів з навчальної дисципліни або окремого її модуля з наступним аналізом та узагальненням; перевірки готовності студентів до складання ліцензійних інтегрованих іспитів "Крок" та з метою формування "групи ризику". Таким чином, поетапне тестування (практичне заняття - підсумковий модульний контроль - ректорський контроль) є запорукою успішного складання інтегрованого ліцензійного іспиту "Крок 1. Загальна лікарська підготовка", проведення ректорських контролів і консультативних занять зі студентами "групи ризику" дозволяє досягненню більш високих результатів. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Багрій М. М. Поетапність підготовки до складання інтегрованого ліцензійного іспиту "Крок 1. Загальна лікарська підготовка" / М. М. Багрій // Галицький лікарський вісник. - 2013. - Т. 20, число 4. - С. 78-80. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/glv_2013_20_4_27.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |