Наукова періодика України | Галицький лікарський вісник | ||
Сікорин У. Б. Удосконалення професійної та педагогічної майстерності викладачів в контексті Болонського процесу / У. Б. Сікорин, О. В. Боднарчук, А. М. Дмитрів, В. М. Костюк // Галицький лікарський вісник. - 2012. - Т. 19, число 2. - С. 138-140. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/glv_2012_19_2_50 Вивчено особливості професійної та педагогічної майстерності викладачів вищої школи за умов нової моделі навчання. Найвищий рівень педагогічної діяльності - майстерність викладача. Педагогічна майстерність - це вияв найвищої форми активності особистості викладача у професійній діяльності, активності, що грунтується на гуманізмі і розкривається в доцільному використанні методів і засобів педагогічної взаємодії у кожній конкретній ситуації навчання і виховання. Таким чином, у формуванні професійної майстерності необхідний тісний зв'язок теорії, методики і педагогічної техніки. Тільки творча особистість викладача може реалізувати основне призначення навчально-виховного процесу вищої школи: формування освіченої, гармонійно розвиненої особистості, яка здатна постійно оновлювати свої професійні знання та швидко адаптуватись до змін і розвитку відносин у сфері професійної діяльності. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Сікорин У. Б. Удосконалення професійної та педагогічної майстерності викладачів в контексті Болонського процесу / У. Б. Сікорин, О. В. Боднарчук, А. М. Дмитрів, В. М. Костюк // Галицький лікарський вісник. - 2012. - Т. 19, число 2. - С. 138-140. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/glv_2012_19_2_50.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |