Наукова періодика України Гірничий вісник


Кальмус Д. О. 
Система керування тяговим електричним двигуном шахтного електровозу з релейним регулятором струму / Д. О. Кальмус // Гірничий вісник. - 2019. - Вип. 105. - С. 88-92. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/girvi_2019_105_20
Мета роботи - вдосконалення електричного приводу шахтного електровозу за рахунок застосування цифрової системи керування тяговим електричним двигуном з релейним регулятором струму, та знаходження за квадратичними критеріями оптимального за відхиленням керування, яке б забезпечувало максимальну швидкодію при роботі шахтного електровозу в пунктах завантаження. Використано методи безпосереднього спостереження та вивчення режимів роботи та графіків навантаження електроприводів, загальна теорія навантажень електроприймачів із змінним графіком навантаження, а також методи синтезу оптимальних систем із застосуванням функції Белмана - Ляпунова. Наукова новизна - розв'язання даної задачі складає актуальність роботи. Її метою є узагальнення відомих методів розрахунків імпульсних електромеханічних систем і формулювання на цій основі уніфікованого методу з розробкою цифрової системи керування, яка б забезпечила ефективне функціонування електричного приводу шахтного електровозу при роботі в пунктах завантаження. Практична значимість - отримані результати можна використовувати як розрахунково-аналітичний апарат на етапі ескізного проектування тягового електропривода при складанні методики розрахунку та розробки схемних рішень системи керування електромеханічними тяговими комплексами, а також для модернізації існуючого парку шахтного електровозного транспорту. Вдосконалення теорії комплексного розрахунку систем з імпульсними перетворювачами та врахуванням процесів в системах регулювання й керування, а також специфіки експлуатації дозволить виконувати комплексне проектування систем імпульсного регулювання за критерієм досягнення найкращих показників роботиелектровозів, тобто мінімальний шлях гальмування - максимальна зчіпна вага, для заданої технічної швидкості. Застосування цифрових систем керування значно полегшує розрахунки зовнішніх і регулювальних характеристик електропривода, а отже, чергове завдання полягає в тому, щоб розробити методику розрахунку систем з імпульсними перетворювачами, враховуючи при цьому процеси в системах регулювання й керування, а також обмеження при роботі електрорухомого складу, наприклад по відхиленню, кількості пусків та часу завантаження.
  Повний текст PDF - 367.021 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Кальмус Д.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Кальмус Д. О. Система керування тяговим електричним двигуном шахтного електровозу з релейним регулятором струму / Д. О. Кальмус // Гірничий вісник. - 2019. - Вип. 105. - С. 88-92. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/girvi_2019_105_20.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського