Наукова періодика України Гірничий вісник


Дворніков В. А. 
Методологічні проблеми вивчення фундаментальних та загальноінженерних дисциплін в умовах перебудови технічної освіти / В. А. Дворніков, Н. П. Мельниченко, О. В. Шамрай // Гірничий вісник. - 2018. - Вип. 103. - С. 164-168. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/girvi_2018_103_35
Мета роботи - продовження дискусії щодо антикризових дій при вивченні фундаментальних та загальноінженерних дисциплін на прикладі дисциплін "Нарисна геометрія" та "Інженерна графіка". Розкрито сутність зв'язку між сучасним станом методологічної парадигми загальноінженерних дисциплін та кризовими явищами у сприйнятті цих дисциплін в цілому на різних рівнях освіти. Розроблено рекомендації щодо забезпечення розвитку дисципліни в сучасній освіті. Для досягнення поставленої мети використовувалися методи аналізу теорії та практики відомих теоретичних досягнень з даного питання. Виконано аналіз результатів анкетування студентів перших та других курсів. Проаналізовано , як впливає рівень шкільної підготовки з дисципліни "Креслення" на подальшу якість навчання у вищому навчальному закладі. Наукова новизна полягає у дослідженні взаємозв'язку дисциплін, які викладаються у школі, та дисциплінами, які будують фундамент інженерної підготовки сучасних фахівців, та їх вплив на якість освіти на прикладі дисциплін "Нарисна геометрія" та "Інженерна графіка". Проведено порівняльний аналіз системи освіти на прикладі країн з високим рівнем економічного зростання. Практична значимість - розробка рекомендацій щодо розробки інтеграційних планів середньої та вищої школи з даної дисципліни, що на думку авторів приведе до покращення знань студентів. Визначено необхідність регульованого створення цілісної педагогічної платформи фундаментальних дисциплін та трансформації інженерної підготовки. Проведені дослідження допомагають зрозуміти проблеми сучасної освіти, та розробити кроки по подоланню кризових явищ. Результати проведених досліджень допоможуть у розробці нової методології викладення фундаментальних і загальноінженерних дисциплін, що сприятиме розвитку логічного мислення та просторової уяви майбутніх фахівців.
  Повний текст PDF - 349.147 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Дворніков В.
  • Мельниченко Н.
  • Шамрай О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Дворніков В. А. Методологічні проблеми вивчення фундаментальних та загальноінженерних дисциплін в умовах перебудови технічної освіти / В. А. Дворніков, Н. П. Мельниченко, О. В. Шамрай // Гірничий вісник. - 2018. - Вип. 103. - С. 164-168. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/girvi_2018_103_35.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського