Наукова періодика України | Гілея: науковий вісник | ||
Меньшеніна А. Є. Базові засади реалізації теорії державного брендингу / А. Є. Меньшеніна // Гілея: науковий вісник. - 2015. - Вип. 97. - С. 401-404. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gileya_2015_97_98 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Меньшеніна А. Є. Базові засади реалізації теорії державного брендингу / А. Є. Меньшеніна // Гілея: науковий вісник. - 2015. - Вип. 97. - С. 401-404. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gileya_2015_97_98.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |