Наукова періодика України Гілея: науковий вісник


Лікарчук Н. В. 
Особливості застосування релятивного маркетингу в сучасних державах / Н. В. Лікарчук // Гілея: науковий вісник. - 2014. - Вип. 90. - С. 352-356. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gileya_2014_90_87
  Повний текст PDF - 491.584 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Лікарчук Н.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Лікарчук Н. В. Особливості застосування релятивного маркетингу в сучасних державах / Н. В. Лікарчук // Гілея: науковий вісник. - 2014. - Вип. 90. - С. 352-356. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gileya_2014_90_87.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Лікарчук Наталія Василівна (політичні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського