Наукова періодика України Гілея: науковий вісник


Сінькевич О. Б. 
Реклама як засіб конструювання ідентичності суб’єкта масової культури / О. Б. Сінькевич // Гілея: науковий вісник. - 2014. - Вип. 90. - С. 287-291. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gileya_2014_90_72
  Повний текст PDF - 512.216 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Сінькевич О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Сінькевич О. Б. Реклама як засіб конструювання ідентичності суб’єкта масової культури / О. Б. Сінькевич // Гілея: науковий вісник. - 2014. - Вип. 90. - С. 287-291. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gileya_2014_90_72.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Сінькевич Ольга Борисівна (філософські науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського