Наукова періодика України | Гілея: науковий вісник | ||
Сінькевич О. Б. Реклама як засіб конструювання ідентичності суб’єкта масової культури / О. Б. Сінькевич // Гілея: науковий вісник. - 2014. - Вип. 90. - С. 287-291. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gileya_2014_90_72 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Сінькевич О. Б. Реклама як засіб конструювання ідентичності суб’єкта масової культури / О. Б. Сінькевич // Гілея: науковий вісник. - 2014. - Вип. 90. - С. 287-291. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gileya_2014_90_72.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |