Наукова періодика України Гілея: науковий вісник


Титаренко К. М. 
Гендерні стереотипи як основа для конструювання чоловічих та жіночих ролей у рекламі / К. М. Титаренко // Гілея: науковий вісник. - 2014. - Вип. 85. - С. 382-387. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gileya_2014_85_100
  Повний текст PDF - 596.867 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Титаренко К.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Титаренко К. М. Гендерні стереотипи як основа для конструювання чоловічих та жіночих ролей у рекламі / К. М. Титаренко // Гілея: науковий вісник. - 2014. - Вип. 85. - С. 382-387. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gileya_2014_85_100.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського