Наукова періодика України Гілея: науковий вісник


Ювковецька Ю. 
Комунікативно–інформаційні виміри реклами / Ю. Ювковецька // Гілея: науковий вісник. - 2013. - № 73. - С. 258-260. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gileya_2013_73_117
  Повний текст PDF - 67.238 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Ювковецька Ю.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Ювковецька Ю. Комунікативно–інформаційні виміри реклами / Ю. Ювковецька // Гілея: науковий вісник. - 2013. - № 73. - С. 258-260. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gileya_2013_73_117.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Ювковецька Юлія Олександрівна (філософські науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського