Наукова періодика України | Гілея: науковий вісник | ||
Ювковецька Ю. Комунікативно–інформаційні виміри реклами / Ю. Ювковецька // Гілея: науковий вісник. - 2013. - № 73. - С. 258-260. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gileya_2013_73_117 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Ювковецька Ю. Комунікативно–інформаційні виміри реклами / Ю. Ювковецька // Гілея: науковий вісник. - 2013. - № 73. - С. 258-260. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gileya_2013_73_117.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |