Наукова періодика України Галицький економічний вісник


Шпилик С. 
Facebook як ефективний маркетинговий інструмент розвитку бізнесу / С. Шпилик, О. Вовчук // Галицький економічний вісник. - 2018. - № 2. - С. 106-113. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gev_2018_2_13
  Повний текст PDF - 3.547 Mb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Шпилик С.
  • Вовчук О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Шпилик С. Facebook як ефективний маркетинговий інструмент розвитку бізнесу / С. Шпилик, О. Вовчук // Галицький економічний вісник. - 2018. - № 2. - С. 106-113. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gev_2018_2_13.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Шпилик Світлана Василівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського