Наукова періодика України | Галицький економічний вісник | ||
Юрчак Е. В. Бренд-менеджмент маркетинговими комунікаціями в "електронному ресторані" / Е. В. Юрчак // Галицький економічний вісник. - 2016. - № 2. - С. 70-78. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gev_2016_2_11 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Юрчак Е. В. Бренд-менеджмент маркетинговими комунікаціями в "електронному ресторані" / Е. В. Юрчак // Галицький економічний вісник. - 2016. - № 2. - С. 70-78. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gev_2016_2_11.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |