Наукова періодика України | Галицький економічний вісник | ||
Мулярчук В. Особливості маркетингової стратегії диверсифікації для підприємств побутового сервісу й торгівлі в сільській місцевості / В. Мулярчук, Л. Мулярчук // Галицький економічний вісник. - 2014. - № 3. - С. 188-196. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gev_2014_3_26 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Мулярчук В. Особливості маркетингової стратегії диверсифікації для підприємств побутового сервісу й торгівлі в сільській місцевості / В. Мулярчук, Л. Мулярчук // Галицький економічний вісник. - 2014. - № 3. - С. 188-196. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gev_2014_3_26.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |