Наукова періодика України Галицький економічний вісник


Мулярчук В. 
Особливості маркетингової стратегії диверсифікації для підприємств побутового сервісу й торгівлі в сільській місцевості / В. Мулярчук, Л. Мулярчук // Галицький економічний вісник. - 2014. - № 3. - С. 188-196. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gev_2014_3_26
  Повний текст PDF - 135.588 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Мулярчук В.
  • Мулярчук Л.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Мулярчук В. Особливості маркетингової стратегії диверсифікації для підприємств побутового сервісу й торгівлі в сільській місцевості / В. Мулярчук, Л. Мулярчук // Галицький економічний вісник. - 2014. - № 3. - С. 188-196. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gev_2014_3_26.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Мулярчук Василь Миколайович (економічні науки)
  • Мулярчук Лариса Михайлівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського