Наукова періодика України Галицький економічний вісник


Меленчук Ю. 
Медіа-план як складовий елемент маркетингового плану / Ю. Меленчук // Галицький економічний вісник. - 2013. - № 4. - С. 251-255. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gev_2013_4_38
  Повний текст PDF - 148.837 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Меленчук Ю.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Меленчук Ю. Медіа-план як складовий елемент маркетингового плану / Ю. Меленчук // Галицький економічний вісник. - 2013. - № 4. - С. 251-255. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gev_2013_4_38.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Меленчук Юлія Тарасівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського