Наукова періодика України Галицький економічний вісник


Голда Н. 
Реклама як інструмент маркетингу у туристичному бізнесі / Н. Голда, І. Піняк // Галицький економічний вісник. - 2013. - № 4. - С. 194-199. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gev_2013_4_30
  Повний текст PDF - 137.253 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Голда Н.
  • Піняк І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Голда Н. Реклама як інструмент маркетингу у туристичному бізнесі / Н. Голда, І. Піняк // Галицький економічний вісник. - 2013. - № 4. - С. 194-199. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gev_2013_4_30.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Голда Надія Михайлівна (економічні науки)
  • Піняк Ірина Любомирівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського