Наукова періодика України | Галицький економічний вісник | ||
Герасименко А. Механізми впливу переконуючої реклами на суспільний добробут / А. Герасименко // Галицький економічний вісник. - 2013. - № 2. - С. 147-153. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gev_2013_2_23 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Герасименко А. Механізми впливу переконуючої реклами на суспільний добробут / А. Герасименко // Галицький економічний вісник. - 2013. - № 2. - С. 147-153. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gev_2013_2_23.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |