Наукова періодика України | Формування ринкових відносин в Україні | ||
Чобаль Л. Ю. Формування інтегрованих маркетингових комунікацій підприємництва в сфері сільського аграрного туризму / Л. Ю. Чобаль // Формування ринкових відносин в Україні. - 2018. - № 2. - С. 88-92. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/frvu_2018_2_17 Надано визначення сутності поняття "маркетингові комунікації". Виділено інструменти маркетингових комунікацій, зокрема такі основні елементи, як: реклама; стимулювання збуту, паблік рилейшнз (зв'язки з громадськістю); прямий маркетинг. Сформульовано завдання в сільському аграрному туризмі, що висвітлюють сутність реклами. Наведені заходи щодо стимулювання споживачів послуг суб'єктів підприємництва. Визначено, що паблік рилейшнз сприяє створенню позитивного іміджу суб'єкта туристичного підприємництва. Мета роботи - формування інтегрованих маркетингових комунікацій суб'єктів підприємництва сфери сільського аграрного туризму. Виділено три основні форми прямого маркетингу в сільському аграрному туризмі. Окреслено етапи комплексу інтегрованих маркетингових комунікацій суб'єктів підприємництва сфери сільського аграрного туризму. Висновок: таким чином, механізм формування комплексу інтегрованих маркетингових комунікацій відкрив нові перспективи для ефективного формування й управління ІМК суб'єктів підприємництва сфери сільського аграрного туризму. Формування комплексу маркетингових комунікацій в межах концепції ІМК дає змогу створити з набору розрізнених заходів щодо реклами, стимулювання збуту, PR та прямого маркетингу єдину узгоджену комунікаційну стратегію із залученням можливого різноманіття засобів інформаційного впливу. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Чобаль Л. Ю. Формування інтегрованих маркетингових комунікацій підприємництва в сфері сільського аграрного туризму / Л. Ю. Чобаль // Формування ринкових відносин в Україні. - 2018. - № 2. - С. 88-92. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/frvu_2018_2_17.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |