Наукова періодика України Формування ринкових відносин в Україні


Чобаль Л. Ю. 
Формування інтегрованих маркетингових комунікацій підприємництва в сфері сільського аграрного туризму / Л. Ю. Чобаль // Формування ринкових відносин в Україні. - 2018. - № 2. - С. 88-92. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/frvu_2018_2_17
Надано визначення сутності поняття "маркетингові комунікації". Виділено інструменти маркетингових комунікацій, зокрема такі основні елементи, як: реклама; стимулювання збуту, паблік рилейшнз (зв'язки з громадськістю); прямий маркетинг. Сформульовано завдання в сільському аграрному туризмі, що висвітлюють сутність реклами. Наведені заходи щодо стимулювання споживачів послуг суб'єктів підприємництва. Визначено, що паблік рилейшнз сприяє створенню позитивного іміджу суб'єкта туристичного підприємництва. Мета роботи - формування інтегрованих маркетингових комунікацій суб'єктів підприємництва сфери сільського аграрного туризму. Виділено три основні форми прямого маркетингу в сільському аграрному туризмі. Окреслено етапи комплексу інтегрованих маркетингових комунікацій суб'єктів підприємництва сфери сільського аграрного туризму. Висновок: таким чином, механізм формування комплексу інтегрованих маркетингових комунікацій відкрив нові перспективи для ефективного формування й управління ІМК суб'єктів підприємництва сфери сільського аграрного туризму. Формування комплексу маркетингових комунікацій в межах концепції ІМК дає змогу створити з набору розрізнених заходів щодо реклами, стимулювання збуту, PR та прямого маркетингу єдину узгоджену комунікаційну стратегію із залученням можливого різноманіття засобів інформаційного впливу.
  Повний текст PDF - 72.226 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Чобаль Л.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Чобаль Л. Ю. Формування інтегрованих маркетингових комунікацій підприємництва в сфері сільського аграрного туризму / Л. Ю. Чобаль // Формування ринкових відносин в Україні. - 2018. - № 2. - С. 88-92. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/frvu_2018_2_17.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Чобаль Людмила Юріївна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського