Наукова періодика України Формування ринкових відносин в Україні


Соломянюк Н. Н. 
Візуальний мерчандайзинг як інструмент управління роздрібним продажем / Н. Н. Соломянюк, М. В. Гуменна // Формування ринкових відносин в Україні. - 2018. - № 12. - С. 56-64. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/frvu_2018_12_8
Предмет дослідження - інструменти візуального мерчандайзингу, які використовуються підприємствами в процесі управління роздрібним продажем продукції. Мета роботи - дослідження елементів візуального мерчандайзингу, порівняльний аналіз позиціонування брендів компанії "The Coca-Cola Company" та "PepsiCo Inc" з урахуванням впливу кольорів на поведінку споживачів. Використана сукупність наукових методів і підходів, в тому числі методи групування та порівняльний аналіз, що дозволило дослідити застосування інструментів візуального мерчандайзингу в місцях продажу. Розглянуто сутність поняття "візуальний мерчандайзинг", інструменти візуального мерчандайзингу, які використовуються підприємствами в процесі управління роздрібним продажем продукції та досліджено вплив кольорів на поведінку споживачів на ринку безалкогольних напоїв України. Проведено порівняльний аналіз позиціонування брендів компанії "The Coca-Cola Company" та "PepsiCo Inc" з урахуванням впливу кольорів на поведінку споживачів. Галузь застосування результатів. Економіка та управління підприємством, реалізація стратегії розвитку підприємства, психологія реклами. Висновки: досліджено поняття "візуальний мерчандайзинг" та основні його складові. Досліджено вплив кольорів на поведінку споживачів на ринку безалкогольних напоїв України. Проведено порівняльний аналіз позиціонування брендів компанії "The Coca-Cola Company" та "PepsiCo Inc" з урахуванням впливу кольорів на поведінку споживачів.
  Повний текст PDF - 134.815 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Соломянюк Н.
  • Гуменна М.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Соломянюк Н. Н. Візуальний мерчандайзинг як інструмент управління роздрібним продажем / Н. Н. Соломянюк, М. В. Гуменна // Формування ринкових відносин в Україні. - 2018. - № 12. - С. 56-64. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/frvu_2018_12_8.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського