Наукова періодика України Формування ринкових відносин в Україні


Молнар О. С. 
Методичний підхід до сегментації споживачів туристичних послуг сільського аграрного туризму / О. С. Молнар, О. В. Вівчарський, А. А. Смагін // Формування ринкових відносин в Україні. - 2018. - № 12. - С. 82-86. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/frvu_2018_12_12
Предмет дослідження - методичний підхід до сегментації споживачів туристичних послуг сільського аграрного туризму за психографічним принципом. Мета роботи - визначення та обгрунтування методичного підходу до сегментації споживачів туристичних послуг сільського зеленого туризму за психографічним принципом. Використані діалектичний метод наукового пізнання, метод аналізу і синтезу, порівняльний метод, метод узагальнення даних. Виділено чотири основних сегменти споживачів туристичних послуг сільського аграрного туризму, а саме: зацікавлених у здійсненні сільськогосподарської діяльності, незалежних агротуристів, "сільських романтиків" та прихильників гедонізму в сільському аграрному туризмі. Визначено переваги психографічного методу сегментації ринку. Висновки: результатами проведеного дослідження стали наступні висновки: запропоновано та обгрунтовано методичний підхід до сегментації споживачів туристичних послуг сільського аграрного туризму за психографічним принципом, що дозволив виділити чотири основних сегменти споживачів, зокрема: зацікавлених у виконанні сільськогосподарських робіт, незалежних агротуристів, сільських "романтиків" та прихильників гедонізму у сільському аграрному туризмі. Визначено, що серед основних комунікаційних засобів найбільший вплив на поведінку споживачів туристичних послуг мають реклама та прямий маркетинг.
  Повний текст PDF - 70.964 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Молнар О.
  • Вівчарський О.
  • Смагін А.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Молнар О. С. Методичний підхід до сегментації споживачів туристичних послуг сільського аграрного туризму / О. С. Молнар, О. В. Вівчарський, А. А. Смагін // Формування ринкових відносин в Україні. - 2018. - № 12. - С. 82-86. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/frvu_2018_12_12.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Молнар Олександр Сергійович (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського