Наукова періодика України | Формування ринкових відносин в Україні | ||
Васильчак С. В. Зарубіжний досвід мотивації персоналу підприємства / С. В. Васильчак, М. П. Дубина, С. Б. Соловій, О. М. Вівчарук // Формування ринкових відносин в Україні. - 2018. - № 10. - С. 69-75. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/frvu_2018_10_12 Предмет дослідження - теоретико-методологічні та практичні засади формування моделей мотивації персоналу в зарубіжних країнах та використання їх практики в сучасних реаліях розвитку українського суспільства. Мета роботи - вивчення та аналіз зарубіжного досвіду мотивації персоналу та пошук можливих шляхів його адаптації відповідно до вітчизняних умов задля максимально ефективного функціонування підприємств. Використано сукупність наукових підходів та методів: графічний, метод порівнянь, логічного узагальнення, системний. В сукупності це забезпечило концептуальну єдність дослідження. Досліджено та проаналізовано зарубіжний досвід країн щодо побудови моделей мотивації персоналу, а саме: виділено ряд характерних особливостей японської моделі мотивації персоналу, а також американської та західноєвропейської моделей. Висновки: основні підсумки та результати дослідження можна звести до наступного: шлях до ефективного управління персоналом лежить через розуміння його мотивації. Тільки знаючи, що рухає людиною, що спонукає її до роботи, які мотиви лежать в основі її поведінки і якими способами вони можуть бути приведені в дію, можна розробити ефективну систему форм і методів мотивації персоналу підприємства. Сучасні напрацювання щодо зарубіжного досвіду мотивації персоналу включають три основні моделі: японську, американську та західноєвропейську. Під час побудови моделей мотивації персоналу, українським підприємствам варто відштовхуватися від вже накопиченого світовою практикою досвіду. За даними платформи Glassdoor, троє з п'яти людей вважають соціальний пакет одним з найважливіших факторів під час прийняття рішення щодо працевлаштування в компанії. Схожі бонуси не лише допомагають привернути увагу нових працівників, але й втримати вже існуючих. Четверо з п'яти навіть віддають перевагу новим привілеям замість підвищення заробітної плати. Тому важливо знати, які бонуси є найбажанішими. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Васильчак С. В. Зарубіжний досвід мотивації персоналу підприємства / С. В. Васильчак, М. П. Дубина, С. Б. Соловій, О. М. Вівчарук // Формування ринкових відносин в Україні. - 2018. - № 10. - С. 69-75. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/frvu_2018_10_12.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |