Наукова періодика України Формування ринкових відносин в Україні


Болотіна І. М. 
Брендинг: особливості використання Інтернет–технологій та інформаційних систем підприємства / І. М. Болотіна, О. Ф. Шаповал, К. Г. Савкова // Формування ринкових відносин в Україні. - 2017. - № 1. - С. 72-75. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/frvu_2017_1_15
  Повний текст PDF - 202.966 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Болотіна І.
  • Шаповал О.
  • Савкова К.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Болотіна І. М. Брендинг: особливості використання Інтернет–технологій та інформаційних систем підприємства / І. М. Болотіна, О. Ф. Шаповал, К. Г. Савкова // Формування ринкових відносин в Україні. - 2017. - № 1. - С. 72-75. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/frvu_2017_1_15.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Болотіна Ірина Миколаївна (економічні науки)
  • Шаповал Олена Федорівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського