Наукова періодика України | Формування ринкових відносин в Україні | ||
Болотіна І. М. Брендинг: особливості використання Інтернет–технологій та інформаційних систем підприємства / І. М. Болотіна, О. Ф. Шаповал, К. Г. Савкова // Формування ринкових відносин в Україні. - 2017. - № 1. - С. 72-75. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/frvu_2017_1_15 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Болотіна І. М. Брендинг: особливості використання Інтернет–технологій та інформаційних систем підприємства / І. М. Болотіна, О. Ф. Шаповал, К. Г. Савкова // Формування ринкових відносин в Україні. - 2017. - № 1. - С. 72-75. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/frvu_2017_1_15.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |