Наукова періодика України Формування ринкових відносин в Україні


Галаченко О. О. 
Парадигма системно-рефлексивного маркетингу, як інструмент підвищення конкурентоспроможності санаторно-курортних послуг в умовах регіону / О. О. Галаченко // Формування ринкових відносин в Україні. - 2017. - № 12. - С. 206-212. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/frvu_2017_12_37
  Повний текст PDF - 272.775 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Галаченко О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Галаченко О. О. Парадигма системно-рефлексивного маркетингу, як інструмент підвищення конкурентоспроможності санаторно-курортних послуг в умовах регіону / О. О. Галаченко // Формування ринкових відносин в Україні. - 2017. - № 12. - С. 206-212. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/frvu_2017_12_37.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського