Наукова періодика України Формування ринкових відносин в Україні


Ніфатова О. М. 
Формалізоване представлення інтегрованого брендингу: сутність та особливості управління / О. М. Ніфатова // Формування ринкових відносин в Україні. - 2017. - № 12. - С. 157-163. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/frvu_2017_12_30
  Повний текст PDF - 384.343 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Ніфатова О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Ніфатова О. М. Формалізоване представлення інтегрованого брендингу: сутність та особливості управління / О. М. Ніфатова // Формування ринкових відносин в Україні. - 2017. - № 12. - С. 157-163. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/frvu_2017_12_30.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Ніфатова Олена Михайлівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського