Наукова періодика України | Формування ринкових відносин в Україні | ||
Ніфатова О. М. Формалізоване представлення інтегрованого брендингу: сутність та особливості управління / О. М. Ніфатова // Формування ринкових відносин в Україні. - 2017. - № 12. - С. 157-163. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/frvu_2017_12_30 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Ніфатова О. М. Формалізоване представлення інтегрованого брендингу: сутність та особливості управління / О. М. Ніфатова // Формування ринкових відносин в Україні. - 2017. - № 12. - С. 157-163. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/frvu_2017_12_30.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |