Наукова періодика України | Формування ринкових відносин в Україні | ||
Шевченко А. В. Маркетинг територій – інструмент формування іміджу регіону / А. В. Шевченко, І. В. Рубан // Формування ринкових відносин в Україні. - 2017. - № 10. - С. 107-111. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/frvu_2017_10_21 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Шевченко А. В. Маркетинг територій – інструмент формування іміджу регіону / А. В. Шевченко, І. В. Рубан // Формування ринкових відносин в Україні. - 2017. - № 10. - С. 107-111. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/frvu_2017_10_21.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |