Наукова періодика України Формування ринкових відносин в Україні


Шевченко А. В. 
Маркетинг територій – інструмент формування іміджу регіону / А. В. Шевченко, І. В. Рубан // Формування ринкових відносин в Україні. - 2017. - № 10. - С. 107-111. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/frvu_2017_10_21
  Повний текст PDF - 91.951 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Шевченко А.
  • Рубан І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Шевченко А. В. Маркетинг територій – інструмент формування іміджу регіону / А. В. Шевченко, І. В. Рубан // Формування ринкових відносин в Україні. - 2017. - № 10. - С. 107-111. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/frvu_2017_10_21.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Шевченко Анастасія Валеріївна (економічні науки)
  • Шевченко Анна Валеріївна (економічні науки)
  • Шевченко Алла Володимирівна (державне управління)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського