Наукова періодика України | Формування ринкових відносин в Україні | ||
Галаченко О. О. Маркетингові інструменти розвитку санаторно–курортних підприємств регіону / О. О. Галаченко // Формування ринкових відносин в Україні. - 2016. - № 9. - С. 133-136. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/frvu_2016_9_31 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Галаченко О. О. Маркетингові інструменти розвитку санаторно–курортних підприємств регіону / О. О. Галаченко // Формування ринкових відносин в Україні. - 2016. - № 9. - С. 133-136. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/frvu_2016_9_31. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |