Наукова періодика України | Формування ринкових відносин в Україні | ||
Шевченко А. В. Тенденції розвитку інтернет-маркетингу в Україні / А. В. Шевченко, Ю. В. Геращенко // Формування ринкових відносин в Україні. - 2016. - № 11. - С. 51-54. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/frvu_2016_11_13 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Шевченко А. В. Тенденції розвитку інтернет-маркетингу в Україні / А. В. Шевченко, Ю. В. Геращенко // Формування ринкових відносин в Україні. - 2016. - № 11. - С. 51-54. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/frvu_2016_11_13.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |