Наукова періодика України | Формування ринкових відносин в Україні | ||
Леваєва Л. Ю. Теоретичні засади маркетингових досліджень у ломбардах / Л. Ю. Леваєва // Формування ринкових відносин в Україні. - 2015. - № 7. - С. 77-82. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/frvu_2015_7_21 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Леваєва Л. Ю. Теоретичні засади маркетингових досліджень у ломбардах / Л. Ю. Леваєва // Формування ринкових відносин в Україні. - 2015. - № 7. - С. 77-82. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/frvu_2015_7_21.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |