Наукова періодика України | Формування ринкових відносин в Україні | ||
Гуцуляк В. Р. Теоретичні засади формування моделі маркетингового механізму розвитку сільськогосподарських підприємств / В. Р. Гуцуляк // Формування ринкових відносин в Україні. - 2015. - № 7. - С. 68-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/frvu_2015_7_19 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Гуцуляк В. Р. Теоретичні засади формування моделі маркетингового механізму розвитку сільськогосподарських підприємств / В. Р. Гуцуляк // Формування ринкових відносин в Україні. - 2015. - № 7. - С. 68-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/frvu_2015_7_19.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |