Наукова періодика України | Формування ринкових відносин в Україні | ||
Бєловолова Н. Н. Моделі комплексного маркетингового дослідження споживачів продукції підприємств / Н. Н. Бєловолова // Формування ринкових відносин в Україні. - 2015. - № 3. - С. 169-172. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/frvu_2015_3_39 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Бєловолова Н. Н. Моделі комплексного маркетингового дослідження споживачів продукції підприємств / Н. Н. Бєловолова // Формування ринкових відносин в Україні. - 2015. - № 3. - С. 169-172. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/frvu_2015_3_39. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |