Наукова періодика України Формування ринкових відносин в Україні


Бєловолова Н. Н. 
Моделі комплексного маркетингового дослідження споживачів продукції підприємств / Н. Н. Бєловолова // Формування ринкових відносин в Україні. - 2015. - № 3. - С. 169-172. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/frvu_2015_3_39
  Повний текст PDF - 81.449 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Бєловолова Н.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Бєловолова Н. Н. Моделі комплексного маркетингового дослідження споживачів продукції підприємств / Н. Н. Бєловолова // Формування ринкових відносин в Україні. - 2015. - № 3. - С. 169-172. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/frvu_2015_3_39.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського