Наукова періодика України | Формування ринкових відносин в Україні | ||
Мошек Г. Є. Місія організації як фактор забезпечення її іміджу та конкурентного статусу / Г. Є. Мошек, А. С. Соломко, М. М. Ковальчук // Формування ринкових відносин в Україні. - 2015. - № 3. - С. 114-117. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/frvu_2015_3_26 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Мошек Г. Є. Місія організації як фактор забезпечення її іміджу та конкурентного статусу / Г. Є. Мошек, А. С. Соломко, М. М. Ковальчук // Формування ринкових відносин в Україні. - 2015. - № 3. - С. 114-117. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/frvu_2015_3_26.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |