Наукова періодика України


Бажеріна К. В. 
Формування концепції бренду на меблевому ринку України / К. В. Бажеріна // Формування ринкових відносин в Україні. - 2015. - № 3. - С. 97-101. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/frvu_2015_3_23
  Повний текст PDF - 296.217 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Бажеріна К.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Бажеріна К. В. Формування концепції бренду на меблевому ринку України / К. В. Бажеріна // Формування ринкових відносин в Україні. - 2015. - № 3. - С. 97-101. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/frvu_2015_3_23.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Бажеріна Катерина Володимирівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського