Наукова періодика України | Формування ринкових відносин в Україні | ||
Івохін Є. В. Деякі методи ефективного розподілу рекламного бюджету / Є. В. Івохін, В. О. Навродський, Ю. О. Науменко // Формування ринкових відносин в Україні. - 2015. - № 10. - С. 96-102. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/frvu_2015_10_27 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Івохін Є. В. Деякі методи ефективного розподілу рекламного бюджету / Є. В. Івохін, В. О. Навродський, Ю. О. Науменко // Формування ринкових відносин в Україні. - 2015. - № 10. - С. 96-102. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/frvu_2015_10_27. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |