Наукова періодика України Формування ринкових відносин в Україні


Співаковська Т. В. 
Використання маркетингових інструментів на українському автомобільному ринку / Т. В. Співаковська, С. В. Співаковський // Формування ринкових відносин в Україні. - 2014. - № 7. - С. 59-63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/frvu_2014_7_16
  Повний текст PDF - 130.449 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Співаковська Т.
  • Співаковський С.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Співаковська Т. В. Використання маркетингових інструментів на українському автомобільному ринку / Т. В. Співаковська, С. В. Співаковський // Формування ринкових відносин в Україні. - 2014. - № 7. - С. 59-63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/frvu_2014_7_16.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Співаковська Тетяна Володимирівна (економічні науки)
  • Співаковський Сергій Володимирович (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського