Наукова періодика України Формування ринкових відносин в Україні


Мамалига О. О. 
Нові форми маркетингових комунікацій в системі заходів економічної дипломатії / О. О. Мамалига // Формування ринкових відносин в Україні. - 2014. - № 6. - С. 54-60. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/frvu_2014_6_12
  Повний текст PDF - 311.49 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Мамалига О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Мамалига О. О. Нові форми маркетингових комунікацій в системі заходів економічної дипломатії / О. О. Мамалига // Формування ринкових відносин в Україні. - 2014. - № 6. - С. 54-60. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/frvu_2014_6_12.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Мамалига Олена Олексіївна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського