Наукова періодика України | Формування ринкових відносин в Україні | ||
Хомченко Л. В. Роль маркетингової політики розподілу в діяльності підприємства / Л. В. Хомченко // Формування ринкових відносин в Україні. - 2012. - № 3. - С. 159-163. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/frvu_2012_3_37 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Хомченко Л. В. Роль маркетингової політики розподілу в діяльності підприємства / Л. В. Хомченко // Формування ринкових відносин в Україні. - 2012. - № 3. - С. 159-163. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/frvu_2012_3_37. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |