Наукова періодика України Формування ринкових відносин в Україні


Мархонос С. М. 
Механізм розробки маркетингової стратегії просування нового туристичного продукту для туристичного агента / С. М. Мархонос, Н. П. Турло // Формування ринкових відносин в Україні. - 2012. - Вип. 1. - С. 113-117. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/frvu_2012_1_27
  Повний текст PDF - 135.945 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Мархонос С.
  • Турло Н.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Мархонос С. М. Механізм розробки маркетингової стратегії просування нового туристичного продукту для туристичного агента / С. М. Мархонос, Н. П. Турло // Формування ринкових відносин в Україні. - 2012. - Вип. 1. - С. 113-117. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/frvu_2012_1_27.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Турло Наталія Платонівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського