Наукова періодика України | Формування ринкових відносин в Україні | ||
Мархонос С. М. Механізм розробки маркетингової стратегії просування нового туристичного продукту для туристичного агента / С. М. Мархонос, Н. П. Турло // Формування ринкових відносин в Україні. - 2012. - Вип. 1. - С. 113-117. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/frvu_2012_1_27 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Мархонос С. М. Механізм розробки маркетингової стратегії просування нового туристичного продукту для туристичного агента / С. М. Мархонос, Н. П. Турло // Формування ринкових відносин в Україні. - 2012. - Вип. 1. - С. 113-117. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/frvu_2012_1_27.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |