Наукова періодика України | Формування ринкових відносин в Україні | ||
Овсієнко Н. В. Маркетинговий стратегічний аналіз однорідної групи молокопереробних підприємств / Н. В. Овсієнко // Формування ринкових відносин в Україні. - 2012. - № 11. - С. 215-220. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/frvu_2012_11_44 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Овсієнко Н. В. Маркетинговий стратегічний аналіз однорідної групи молокопереробних підприємств / Н. В. Овсієнко // Формування ринкових відносин в Україні. - 2012. - № 11. - С. 215-220. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/frvu_2012_11_44.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |