Наукова періодика України Формування ринкових відносин в Україні


Овсієнко Н. В. 
Маркетинговий стратегічний аналіз однорідної групи молокопереробних підприємств / Н. В. Овсієнко // Формування ринкових відносин в Україні. - 2012. - № 11. - С. 215-220. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/frvu_2012_11_44
  Повний текст PDF - 93.068 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Овсієнко Н.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Овсієнко Н. В. Маркетинговий стратегічний аналіз однорідної групи молокопереробних підприємств / Н. В. Овсієнко // Формування ринкових відносин в Україні. - 2012. - № 11. - С. 215-220. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/frvu_2012_11_44.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Овсієнко Наталія Василівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського