Наукова періодика України | Формування ринкових відносин в Україні | ||
Мамрош Т. В. Маркетингові стратегії регіону: поняття, їх види та місце в розвитку регіону / Т. В. Мамрош // Формування ринкових відносин в Україні. - 2011. - № 1. - С. 178-181. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/frvu_2011_1_43 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Мамрош Т. В. Маркетингові стратегії регіону: поняття, їх види та місце в розвитку регіону / Т. В. Мамрош // Формування ринкових відносин в Україні. - 2011. - № 1. - С. 178-181. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/frvu_2011_1_43.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |