Наукова періодика України Фізико-математична освіта


Voskoglou M. Gr. 
A Markov chain representation of the "5 E’s” instructional treatment / M. Gr. Voskoglou // Фізико-математична освіта. - 2019. - Вип. 3. - С. 7-11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2019_3_3
Соціально-конструктивні теорії навчання стали дуже популярними у викладання математики протягом останніх десятиліть. "5 E" - це навчальна модель, заснована на принципах соціального конструктивізму, що останнім часом стала дуже популярною при викладання математики, особливо в шкільній освіті. Кожен із "5 E" описує окремий етап навчання, який починається з літери "E" - Займайтесь, Досліджуйте, Пояснюйте, Розробляйте, Оцінюйте. Залежно від реакцій учнів, існують переходи вперед або назад між трьома середніми фазами (Досліджуйте, Пояснюйте, Розробляйте) моделі "5 E" під час навчального процесу. Модель "5 E" дозволяє учням та викладачам здійснювати спільну діяльність, використовувати, будувати на основі попередніх знань та досвіду нові знання, постійно оцінювати своє розуміння концепції. Для математичного зображення моделі "5 Е" намагаємося застосувати поглинаючий ланцюг Маркова на його фазах. Ланцюг Маркова - це стохастичний процес, який рухається послідовно кроками (фазами) через набір станів і має одно крокову пам'ять. Введено кінцевий ланцюг Маркова, що має в якості Si відповідні фази Ei, i = 1, 2, ..., 5, навчальної моделі "5 Е". Представлено застосування моделі "5 E" до роботи в аудиторії з класом, що ілюструє корисність цієї моделі на практиці. Апробація такого застосування відбулася нещодавно в Вищому технологічному навчальному інституті Західної Греції для вивчення поняття похідної у групи студентів, майбутніх інженерів, на перших курсах. Висновки: представлення моделі "5 E" за допомогою ланцюга Маркова є корисним інструментом для оцінювання труднощів студентів під час навчального процесу. Застосування ланцюга Маркова є корисним і з позиції реорганізації планів викладача щодо викладання того ж предмета в майбутньому.
  Повний текст PDF - 353.846 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Voskoglou M.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Voskoglou M. Gr. A Markov chain representation of the "5 E’s” instructional treatment / M. Gr. Voskoglou // Фізико-математична освіта. - 2019. - Вип. 3. - С. 7-11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2019_3_3.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського