Наукова періодика України | Фізико-математична освіта | ||
Пудова С. Індивідуальна самостійна робота студентів-медиків з медичної інформатики по вивченню критерію хі-квадрат / С. Пудова, Г. Соласа, Ш. Метваллі // Фізико-математична освіта. - 2019. - Вип. 3. - С. 113-120. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2019_3_19 Відповідно до навчальних програм майбутні лікарі починають вивчати елементи статистики з перших курсів навчання. Зокрема, методи біостатистики вони вивчають на заняттях з медичної інформатики на другому курсі навчання. Водночас більшість вступників у вищі медичні заклади України мають низьку фізико-математичну підготовку. Чи здатні сучасні студенти-медики виконувати складні математичні завдання і чи зацікавлені вони у таких завданнях? У ході педагогічного дослідження здійснено аналіз літератури з педагогіки та статистики. Оброблену теоретичну інформацію зі статистики стосовно критерію хі-квадрат використано для створення проблемного завдання з індивідуальної самостійної роботи студентів з медичної інформатики. Додатково використано програму MS Excel для створення демонстраційних матеріалів щодо розрахунків емпіричного значення коефіцієнта хі-квадрат. На заключному етапі здійснено перевірку виконаних студентами завдань та аналіз педагогічної ситуації щодо проведеної роботи. Англомовні студенти-медики другого курсу лікувального факультету виконали поставлене перед ними завдання значно швидше, ніж ми припускали. Під час виконання продемонстровано досить високий рівень математичних знань, умінь та навичок, а також зацікавленість у виконанні завдання. Студенти представили два різних доведення рівності двох формул, записаних у завданні, стосовно критерію хі-квадрат. Використовуючи способи доведення студентів, можна вивести формулу для розрахунку емпіричного значення коефіцієнта хі-квадрат для трьох вибірок, яку також представлено у цій статті. Висновки: проведена самостійна робота студентів-медиків, з одного боку, продемонструвала готовність майбутніх лікарів до вирішення нестандартних для їхнього профілю завдань, які вимагають поглибленого рівня знань із математики. З іншого боку, зміст завдань та представлені студентами доведення надають можливість глибше розібратися з вибраним статистичним методом та використовувати одержані знання на практиці. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Пудова С. Індивідуальна самостійна робота студентів-медиків з медичної інформатики по вивченню критерію хі-квадрат / С. Пудова, Г. Соласа, Ш. Метваллі // Фізико-математична освіта. - 2019. - Вип. 3. - С. 113-120. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2019_3_19. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |