Наукова періодика України Фізико-математична освіта


Проскура С. Л. 
Модель формування професійної компетентності майбутніх бакалаврів комп’ютерних наук / С. Л. Проскура // Фізико-математична освіта. - 2019. - Вип. 3. - С. 104-112. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2019_3_18
Питання розвитку компетентностей студентів з мов програмування актуальне для всіх закладів вищої освіти, оскільки розвиток цифрового простору України потребує значної кількості фахівців, які б здійснили переведення у цифровий формат тих аналогових систем, розвиток та підтримка яких є очевидно невигідними та неефективними. Крім того економіка України потребує розроблення новітнього програмного забезпечення для розвитку усіх галузей економіки, освіти, медицини та сільського господарства. Саме цифровізація процесів та об'єктів стає основою функціонування та розвитку багатьох систем, сфер, організацій, індустрій та економік. (Тору Іійосі and Выджая Кумара, 2009). Напрями цифрового розвитку України узгоджуються з такими європейськими документами, як "Цифровий порядок денний для Європи" (Digital Agenda for Europe) "Єдиний цифровий простір" (Digital Single Market), Програми ЄС щодо вирішення інтероперабельності європейських публічних адміністрацій (Interoperability Solutions for European Public Administrations), проектів e-CODEX, e-Invoicing, а також ініціативи Single Digital Gateway. А підготовка висококваліфікованих спеціалістів для реалізації питань цифровізації в Україні стає все більш актуальною. Застосовано методи дисертаційних досліджень, методичної, педагогічної та наукової літератури; здійснювалося моделювання процесу підготовки майбутніх бакалаврів комп'ютерних наук з використанням WEB-орієнтованих технологій. Запропонована модель надає можливість використати сучасні WEB-орієнтовані ефективні технології для формування професійних компетентностей бакалаврів комп'ютерних наук. Подальшого дослідження потребує обурунтування розробки завдань перевірки знань студентів-програмістів, які поділяються на шість рівнів складності, у відповідності до таксономії Блума. Висновки: стрімкий розвиток цифрового простору України потребує компетентних випускників для підтримки цього процесу. Бакалавр комп'ютерних наук з сформованими професійними компетентностями є конкуретноспроможним на ринку праці України. Завдання, які можуть виконати такі фахівці задовольнятимуть значні потреби в різних сферах людської діяльності, а саме: екологія, економіка, медицина, освіта, промисловість, сільське господарство.
  Повний текст PDF - 880.995 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Проскура С.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Проскура С. Л. Модель формування професійної компетентності майбутніх бакалаврів комп’ютерних наук / С. Л. Проскура // Фізико-математична освіта. - 2019. - Вип. 3. - С. 104-112. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2019_3_18.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського