Наукова періодика України Фізико-математична освіта


Жовтоніжко І. М. 
Вибір методичних підходів для дистанційного навчання природничих дисциплін в умовах закладу вищої освіти / І. М. Жовтоніжко, Є. Н. Бабакішієва // Фізико-математична освіта. - 2019. - Вип. 3. - С. 66-70. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2019_3_12
На основі аналізу науково-педагогічної літератури надано теоретичне обгрунтування біхевіористського, когнітивного, конструктивістського, конективістського підходів та наведено приклади їх застосування під час вивчення природничих дисциплін у вищій школі. У зв'язку з глобальною інформатизацією і входженням української вищої школи в міжнародний освітній простір актуалізуються проблеми підготовленості викладачів закладів вищої освіти до реалізації дистанційного навчання, розробки відповідного навчально-методичного забезпечення, а також готовності студентів навчатися в умовах дистанційної освіти. У процесі дослідження використано системний аналіз наукових та методичних джерел, присвячених вирішенню проблем впровадження дистанційної освіти у закладах вищої освіти; аналіз і узагальнення даних. Впровадження методичних підходів (біхевіористського, когнітивного, конструктивістського, конективістського) у дистанційному навчанні забезпечує: достатній мотиваційний потенціал, можливість багаторазового повторення навчального матеріалу, вищий ступінь інтерактивності, модульність, доступність, індивідуалізацію навчання, можливість здійснення самоконтролю, динамічність доступу до інформації, забезпечення наочності представлення інформації та конфіденційність, а також зручність у користуванні. Висновки: визначено, що головним фактором вибору методичного підходу в умовах дистанційного навчання вищого навчального закладу є студенти, залежно від особистісних якостей яких обирається біхевіористський, когнітивний, конструктивістський та конективістський підходи.
  Повний текст PDF - 392.538 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Жовтоніжко І.
  • Бабакішієва Є.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Жовтоніжко І. М. Вибір методичних підходів для дистанційного навчання природничих дисциплін в умовах закладу вищої освіти / І. М. Жовтоніжко, Є. Н. Бабакішієва // Фізико-математична освіта. - 2019. - Вип. 3. - С. 66-70. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2019_3_12.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського