Наукова періодика України Фізико-математична освіта


Дейнека О. М. 
Методичні засади впровадження інтегрованого навчання загальнотехнічних дисциплін у професійно-технічних училищах / О. М. Дейнека, А. В. Касперський, О. М. Кучменко // Фізико-математична освіта. - 2019. - Вип. 2. - С. 29-34. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2019_2_7
На сьогодні, виникла проблема вдосконалення та поглиблення знань випускників загальноосвітніх навчальних закладів, необхідних для подальшої підготовки кваліфікованих фахівців у професійно-технічних навчальних закладів (ПТНЗ). Організаційні методи зорієнтовані на виявлення навчального завдання, що потребує дослідження. Теоретичні методи зорієнтовані на аргументоване та логічно обгрунтоване розв'язання завдання на основі глибокого та всебічного теоретичного аналізу. Методи міждисциплінарного дослідження направлені на сукупність інтегративних способів, спрямованих переважно на стики наукових дисциплін. Запропоновано алгоритм педагогічної діяльності викладача та учнів професійно-технічного училища (ПТУ) за профілем підготовки "Машинобудування та комп'ютерно-інтегровані технології". Визначено аспекти поглибленого аналізу професійно спрямованих знань загальнотехнічних дисциплін на основі курсу фізики. Запропоновано до впровадження в навчальний процес обгрунтованих за змістом і структурою, відкоректованих і апробованих навчальних програм, які направлені на підвищення рівня компетентності випускників ПТНЗ. Наведено основні параметри ефективності запропонованих іновацій на підставі досліджень інтегрованого за змістом навчання. Зроблено висновки, що для поглиблення знань учнів необхідна спеціальна методична робота викладачів-предметників усіх циклів по координації навчально-виховного процесу і забезпеченню єдиних основ в GNE: єдність у змісті, у методах, прийомах і засобах, в організації навчання на основі інтеграційних зв'язків, а створення дидактичних умов, які забезпечують єдність і цілісність навчально-виховного процесу в кожному ПТУ, значною мірою залежить від сумісної роботи інженерно-педагогічного колективу. Впровадження інтегрованого навчання загальнотехнічних дисциплін та фізики у ПТНЗ забезпечує підготовку кваліфікованих спеціалістів із достатнім запасом знань, які будуть використані у разі подальшого навчанні у ВНЗ або під час роботи на виробництві.
  Повний текст PDF - 1.033 Mb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Дейнека О.
  • Касперський А.
  • Кучменко О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Дейнека О. М. Методичні засади впровадження інтегрованого навчання загальнотехнічних дисциплін у професійно-технічних училищах / О. М. Дейнека, А. В. Касперський, О. М. Кучменко // Фізико-математична освіта. - 2019. - Вип. 2. - С. 29-34. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2019_2_7.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського