Наукова періодика України Фізико-математична освіта


Матяш О. І. 
Проблема визначення критеріїв та показників математичних компетентностей набутих учнями у процесі навчання геометрії / О. І. Матяш, Д. О. Тютюнник // Фізико-математична освіта. - 2019. - Вип. 2. - С. 89-93. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2019_2_16
Згідно з концепцією "Нова Українська Школа", розробленою в Україні, однією з ключових компетентностей учнів є математична компетентність, у якій чільне місце займає геометрична складова. Геометрична освіта в школі має потужні можливості для формування логічного мислення учнів, передбачає створення в учнів чітких і правильних геометричних образів, розвиток просторових уявлень, озброєння їх навичками зображення та вимірювання, що має значний вплив на інтелектуальний розвиток особистості. Проведено теоретичний аналіз науково-методичної та психолого-педагогічної літератури; власний досвід багаторічного навчання учнів геометрії в школі та методики навчання математики студентів педагогічного університету надає можливість обгрунтувати необхідність виокремлення критеріїв та показників, за якими можна відстежувати рівень сформованості компетентностей учнів у процесі навчання геометрії. Обгрунтовано місце і роль навчання геометрії в системі формування ключових і спеціальних компетентностей учнів, зроблено висновок про необхідність наскрізної системи моніторингу математичної компетентності учнів набутих у процесі навчання геометрії. Зроблено висновок, що досягнення бажаних результатів навчання учнів геометрії в школі залежить від багатьох факторів. Важливе місце серед цих факторів займає визначеність та обгрунтованість критеріїв та показників, за якими можна відстежувати рівень сформованості математичних компетентностей учнів у процесі навчання геометрії. Запорукою грамотного використання таких критеріїв є методична компетентність вчителя математики, глибоке усвідомлення ним особливостей компетентнісного підходу в навчанні, готовність і здатність створити умови для особистісного розвитку учнів у процесі навчання геометрії.
  Повний текст PDF - 906.706 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Матяш О.
  • Тютюнник Д.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Матяш О. І. Проблема визначення критеріїв та показників математичних компетентностей набутих учнями у процесі навчання геометрії / О. І. Матяш, Д. О. Тютюнник // Фізико-математична освіта. - 2019. - Вип. 2. - С. 89-93. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2019_2_16.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського