Наукова періодика України | Фізико-математична освіта | ||
Кудін А. П. Web-орієнтована інформаційна система для організації комунікацій під час змішаного навчання / А. П. Кудін, А. Ю. Прошенко, О. М. Міненко, Р. М. Коваль, Т. М. Кудіна // Фізико-математична освіта. - 2019. - Вип. 2. - С. 66-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2019_2_13 Зазначено, що є недостатній рівень комунікацій між викладачем і слухачами під час аудиторних лекцій. Під час розробки серверної частини, використовувалась мова програмування Java та деякі програмні продукти такі як: Spring, Hibernate, Jackson. Розроблена інформаційна система складається з мобільного додатку та веб-сервісу. Головною навчальною задачею даного електронного засобу є налагодження зворотного зв'язку між викладачем і слухачем. Він забезпечується створенням умов, за яких слухачі слухають уважно всю лекцію завдяки частим перемиканням із "пасивного слухання" на активного "відповідача". Слухач має можливість on-line-"голосувати" зі своїх смартфонів і залишати коментар або ставити запитання викладачеві. Застосування даної система створює ситуацію віртуального зближення викладача з кожним студентом. Показані особливості у методиці застосування системи опитування: місце, частота, тривалість. Проаналізовано важливі дані, які можна отримати у разі оперативного оприлюднення загальної статистики відповідей слухачів такі, як рівень підготовленості даної аудиторії слухачів до рівня викладання нового навчального матеріалу, темп викладення матеріалу. Повний всебічний аналіз інформації про рівень сприйняття студентами навчального матеріалу можна отримати після закінчення використання даної системи під час аудиторної лекції на основі даних збережених на сервері. Система знайшла своє застосування у технології змішаного навчання як у навчальному процесі в університеті, так в процесі підготовки до ЗНО випускників інтернатів із віддалених районів України. Зроблено висновки, що інформаційна система забезпечує для викладача виконання таких навчальних завдань: створення різноманітних опитувань створених як під час аудиторної лекції, так із заготовлених до проведення аудиторної лекції; керуванням появи перед слухачами запитань у певному місці лекції; отримання оперативної інформації про індивідуальний рівень сприйняття нового матеріалу. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Кудін А. П. Web-орієнтована інформаційна система для організації комунікацій під час змішаного навчання / А. П. Кудін, А. Ю. Прошенко, О. М. Міненко, Р. М. Коваль, Т. М. Кудіна // Фізико-математична освіта. - 2019. - Вип. 2. - С. 66-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2019_2_13.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |