Наукова періодика України Фізико-математична освіта


Кравчук Г. Т. 
Симуляція як інтерактивний метод навчання майбутніх фахівців-економістів / Г. Т. Кравчук, Т. В. Шевчук // Фізико-математична освіта. - 2019. - Вип. 2. - С. 59-65. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2019_2_12
Використання в навчальному процесі інтерактивних методів навчання є неодмінною умовою підготовки компетентного фахівця. Освітнє середовище ВНЗ, оснащене сучасними інформаційно-комунікаційними засобами, перетворює студента в активного учасника навчального процесу. Розвиток інформаційних технологій в освіті призвів до появи методу комп'ютерних симуляцій, які моделюють діяльність установ, керівниками яких стають студенти. Мета дослідження - аналіз стану розвитку методу симуляцій в університетах і бізнес-школах на заході та в українській економічній освіті, обгрунтування його ефективності та доцільності запровадження. Використано методи аналізу монографічної, періодичної педагогічної літератури для з'ясування основних понять, концепцій дослідження; порівняльного аналізу сайтів, блогів, на яких учені, педагоги обмінюються досвідом використання комп'ютерних симуляцій в освіті. Визначено сутність основних категорій дослідження: симуляція, комп'ютерна симуляція, бізнес-симуляція. Розглянуто переваги та особливості методу комп'ютерних симуляцій. Проведено аналіз досвіду використання бізнес-симуляцій, які є популярними в зарубіжних університетах і бізнес-школах. Охарактеризовано закордонні бізнес-симуляції, застосовування яких надає можливість відточувати навички ведення бізнесу та прийняття рішень. Визначено економічні дисципліни, у процесі викладання яких слід використовувати бізнес-симулятори, що надасть можливість оновити освіту та вивести на ринок нових випускників бізнесу. Зроблено висновок, що бізнес-симуляції - це ефективний метод навчання, який скорочує відстань між теорією та практикою. Він надає можливості для вирішення комплексу освітніх проблем і протиріч в українських вищих навчальних закладах, зокрема, економічного профілю. Подальшого дослідження потребує вивчення досвіду використання бізнес-симуляційних ігор у ВНЗ і бізнес-школах світу.
  Повний текст PDF - 973.335 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Кравчук Г.
  • Шевчук Т.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Кравчук Г. Т. Симуляція як інтерактивний метод навчання майбутніх фахівців-економістів / Г. Т. Кравчук, Т. В. Шевчук // Фізико-математична освіта. - 2019. - Вип. 2. - С. 59-65. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2019_2_12.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського