Наукова періодика України | Фізико-математична освіта | ||
Колесникова О. А. Використання технології BYOD для формування експериментальних знань та умінь учнів з фізики / О. А. Колесникова, Н. А. Мисліцька, Д. С. Семенюк // Фізико-математична освіта. - 2019. - Вип. 2. - С. 48-53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2019_2_10 В сучасному інформаційному суспільстві створюються умови для модернізації форм проведення різних видів занять з фізики. Інтенсивний розвиток інформаційно-комунікаційних мереж розширює дидактичні можливості організації і проведення навчальних фізичних досліджень. Одним із нових підходів у навчанні є підхід BYOD, який відноситься до технологій мобільного навчання. Використання цього підходу під час організації навчального фізичного експерименту сприяє включення учнів в активну дослідницьку діяльність, підвищенню інтересу до вивчення фізики, тим самим забезпечуючи формування предметної та ключових компетенцій учнів. Під час виконання фізичного експериментального завдання учні пересвідчуються у зв'язку аналітичного та графічного методів опису рух і дослідно будують графіки залежності кінематичних величин від часу. В процесі виконання лабораторних робіт з фізики на основі використання технології BYOD і мобільного додатку Lab4Physics підвищується інтерес до вивчення фізики завдяки інтеграції традиційних підходів і сучасних засобів, у результаті створюються умови для формування діяльнісного та оцінювального компонентів змісту освіти з фізики. Проаналізовано наукові праці українських вчених з питань використання мобільного навчання в освітньому процесі, взагалі, та нового методичного підходу Bring Your Own Device (BYOD), зокрема. Запропоновано використання даної технології на основі використання мобільного додатку Lab4Physics для реалізації діяльнісного компоненту змісту освіти в системі методичних підходів проведення фронтальних лабораторних робіт з фізики. Описано використання експериментального завдання "Move" для формування фізичних знань і умінь учнів під час вивчення розділу "Механічний рух" у 7-му класі. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Колесникова О. А. Використання технології BYOD для формування експериментальних знань та умінь учнів з фізики / О. А. Колесникова, Н. А. Мисліцька, Д. С. Семенюк // Фізико-математична освіта. - 2019. - Вип. 2. - С. 48-53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2019_2_10. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |