Наукова періодика України Фізико-математична освіта


Гаєвець Я. С. 
Проблемно-модульне навчання як технологія формування методичної компетентності майбутніх учителів у навчанні учнів математики / Я. С. Гаєвець // Фізико-математична освіта. - 2019. - Вип. 1. - С. 24-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2019_1_6
Розглянуто можливості використання технології проблемно-модульного навчання під час формування методичної компетентності майбутніх учителів початкової школи у навчанні учнів математики. Презентовано робочу програму курсу "Методика викладання математичної освітньої галузі" для підготовки бакалаврів спеціальності 013 Початкова освіта, розроблену на базі модульного та компетентнісного підходів. Визначено напрямки впровадження технології проблемного навчання під час планування проблемних лекцій, практичних занять, самостійної роботи студентів і розробки навчальних проектів. Використано теоретичний аналіз наукових джерел та узагальнення отриманої інформації для виявлення та обгрунтування можливостей використання технології проблемно-модульного навчання, спостереження за процесом професійної підготовки майбутніх учителів до навчання учнів математики. Для діагностики рівнів сформованості методичної компетентності за мотиваційним критерієм студентам 4 курсу факультету початкового навчання (168 респондентів) запропоновано анкетування, мета якого полягає у вияві прагнень майбутніх учителів до досконалої роботи з навчання учнів математики. Використано аналіз та узагальнення одержаних даних. На основі кількісних і якісних показників проведено порівняльний аналіз одержаних проміжних і кінцевих результатів анкетування студентів на початку та вкінці вивчення навчальної дисципліни. Проведений аналіз результатів анкетування за мотиваційним критерієм у контрольних та експериментальних групах свідчить про результативність упровадження в процес підготовки майбутніх учителів початкової школи технології проблемно-модульного навчання.
  Повний текст PDF - 899.947 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Гаєвець Я.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Гаєвець Я. С. Проблемно-модульне навчання як технологія формування методичної компетентності майбутніх учителів у навчанні учнів математики / Я. С. Гаєвець // Фізико-математична освіта. - 2019. - Вип. 1. - С. 24-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2019_1_6.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського