Наукова періодика України | Фізико-математична освіта | ||
Шаран О. В. Використання міжпредметної інтеграції як засобу інтелектуального розвитку дитини 5-7 років / О. В. Шаран, В. Л. Шаран // Фізико-математична освіта. - 2019. - Вип. 1. - С. 205-209. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2019_1_34 Розглянуто проблему інтелектуального розвитку дитини 5 - 7 років. Основний акцент зроблено на формуванні елементарних математичних уявлень дітей і використанні міжпредметної інтеграції на відповідних заняттях. Уточнено поняття "інтелектуальний розвиток дитини". Звернено увагу на потужні можливості впливу математики на інтелектуальний розвиток дітей і важливості формування основних математичних уявлень і понять на інтеграційній основі, яка є найбільш природною для сприймання дітьми старшого дошкільного та молодшого шкільного віку. Використання міжпредметної інтеграції у процесі формування елементарних математичних уявлень сприяє інтелектуальному розвитку дитини 5 - 7 років. Матеріали і методи. Теоретичний аналіз (визначення провідної ідеї та розробка гіпотези дослідження); структурно-логічний аналіз змісту і структури навчального процесу; спостереження. Розглянуто можливості для інтеграції змісту предметів, що вивчаються у дошкільному закладі та початковій школі, у процесі вивчення однієї з основоположних тем курсу математики - формування поняття числа у межах першого десятка. Виділено основні етапи цього процесу. Наголошено на необхідності підготовчого етапу, суть якого полягає в активному оперуванні скінченними предметними множинами. Звернено увагу на послідовність дій педагога, описано типові вправи, які доцільно опрацювати у процесі вивчення кожного числа і зображення його цифрою. У процесі виконання завдань доцільно широко використовувати міжпредметні зв'язки. Зроблено висновки, що інтеграцію важливо, доцільно та можливо використовувати як в дошкільному закладі, так і в початковій школі, оскільки цим забезпечуються оптимальні умови для формування математичної компетентності дитини та її інтелектуального розвитку. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Шаран О. В. Використання міжпредметної інтеграції як засобу інтелектуального розвитку дитини 5-7 років / О. В. Шаран, В. Л. Шаран // Фізико-математична освіта. - 2019. - Вип. 1. - С. 205-209. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2019_1_34.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |