Наукова періодика України Фізико-математична освіта


Подліняєва О. О. 
Методика проведення інтерактивних навчальних занять із цифровими технологіями / О. О. Подліняєва // Фізико-математична освіта. - 2019. - Вип. 1. - С. 165-170. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2019_1_28
Розглянуто питання щодо використання інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) у закладах післядипломної педагогічної освіти. За сучасних умов ІКТ істотно вплинули на організацію освітнього процесу у вітчизняних навчальних закладах, запропонувавши педагогам абсолютно нові цифровими інструментами та методики викладання. Матеріали і методи. Теоретичні (аналіз і систематизація літератури, праць вітчизняних і закордонних авторів, методичних матеріалів) та емпіричні (спостереження, опис). Наведено аналіз теоретичних досліджень та онлайн-ресурсів щодо формування та розвитку інформаційно-цифрової компетентності як базової для життя в інформаційному суспільстві, що вимагає системної трансформації організаційних і педагогічних основ системи післядипломної педагогічної освіти. Надано результати поєднання елементів традиційної та цифрової педагогіки на прикладі організації освітнього процесу слухачів курсів підвищення кваліфікації в Сумському інституті післядипломної педагогічної освіти. Описано приклад розробки тренінгу як навчальної форми занять із використанням онлайн-сервісів (освітній Інтернет-ресурс дисципліни "Інформаційно-цифрові технології", розроблений кафедрою освітніх та інформаційних технологій КЗ СОІППО). Запропоновано опис методики проведення тренінгового навчального заняття на основі навчального освітнього Інтернет-ресурсу, що в сукупності є наочною ілюстрацією трансформації навчання, з одного боку, і доступності технологічних інновацій з іншого. Наведено основні фактори ефективного використання цифрових інструментів (додатків та онлайн-сервісів) для вдосконалення інтерактивних вправ і методик. Виявлено, що ефективність використання ІКТ у професійній діяльності педагога залежить від його досвіду застосування цифрових інструментів на своїх заняттях. Визначено тенденції розвитку досліджень у сфері інноваційного навчання за умов інформаційного суспільства та підкреслено необхідність розкриття досвіду закладів післядипломної педагогічної освіти щодо упровадження ІКТ та інтерактивних методик у процес навчання.
  Повний текст PDF - 944.259 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Подліняєва О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Подліняєва О. О. Методика проведення інтерактивних навчальних занять із цифровими технологіями / О. О. Подліняєва // Фізико-математична освіта. - 2019. - Вип. 1. - С. 165-170. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2019_1_28.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського