Наукова періодика України Фізико-математична освіта


Іщенко Р. М. 
Аналіз рівня підготовки з фізики студентів технічних спеціальностей за результатами вхідного контролю / Р. М. Іщенко, Г. Л. Ісаєнко // Фізико-математична освіта. - 2019. - Вип. 1. - С. 75-79. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2019_1_14
Для успішного опанування студентами курсу загальної фізики рівня технічного університету необхідно мати належний рівень підготовки з загальноосвітнього курсу фізики. Інформацію про реальний рівень такої підготовки можна отримати з результатів вхідного контролю з вказаної навчальної дисципліни. Відповідно, аналіз результатів вхідного контролю надає можливість скоригувати навчальний процес і розробити алгоритм дій для подолання труднощів, які виникають у студентів під час вивчення фізики в технічному університеті. Як матеріал для дослідження рівня підготовки студентів технічних спеціальностей із загальноосвітнього курсу фізики використано результати вхідного контролю з вказаної навчальної дисципліни. Кількість студентів, що писали вхідний контроль, становила 352 особи. Для досягнення поставленої мети роботи використано наступні методи: аналіз і систематизація - під час огляду наукових публікацій за обраною тематикою дослідження; аналіз, синтез, порівняння, систематизація, узагальнення - під час обробки та обговорення результатів вхідного контролю з фізики. Наведено результати аналізу вхідного контролю знань з загальноосвітнього курсу фізики студентів технічних спеціальностей Національного транспортного університету, що проводився на початку 2017 - 2018 і 2018 - 2019 навчальних років. Завдання до вхідного контролю містили задачі, складність яких не виходила за межі програми з фізики для загальноосвітніх навчальних закладів рівня стандарту. Середній бал студентів за вхідний контроль з фізики дорівнював 1,6 балів із 12 можливих. Відзначено, що всі задачі, підібрані до вхідного контролю, були нескладними, фактично на одну дію. Для їх розв'язання необхідно було пригадати відповідний закон чи співвідношення з того чи іншого розділу фізики. Як виявилося, студенти мають значні проблеми з самостійним відтворенням теоретичного матеріалу з фізики і, відповідно, з розв'язуванням задач. Аналіз результатів вхідного контролю з фізики показав, що більшість студентів-першокурсників мають низький рівень підготовки з загальноосвітнього курсу фізики. Рекомендовано під час поточного контролю знань студентів, разом з іншими формами, використовувати фізичний диктант, який сприятиме підвищенню рівня теоретичної підготовки студентів, що є необхідною умовою для розв'язання фізичних задач.
  Повний текст PDF - 903.103 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Іщенко Р.
  • Ісаєнко Г.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Іщенко Р. М. Аналіз рівня підготовки з фізики студентів технічних спеціальностей за результатами вхідного контролю / Р. М. Іщенко, Г. Л. Ісаєнко // Фізико-математична освіта. - 2019. - Вип. 1. - С. 75-79. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2019_1_14.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Іщенко Руслан Миколайович (фізико-математичні науки)
  • Ісаєнко Галина Леонідівна (фізико-математичні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського